Yagmramzn ben özel bi merkezde yaptırdım doktor çok hoşsohbet biriyd, önce hamileliği bebeğin gelişimini anlattı eşime babalığın gereklerini falan ☺️ Sonra ultrasona aldı. Bebeğimin her şeyini ayrıntılı ölçtü. Kız dedi hatta ☺️ Sonra da kan aldı 2 gün içinde de sonuç çıktı. Çok şükür 🤲🏻 Her şey yolunda 🙏🏻