Busra344402 öncelikle sakin ol bence doğumla alakalı değildir mide sonuçta. Sıcak süt içip ayaklarımı sıcak tut. Bel ağrısı kaşık ağrsı karın ağrısı uzun ve şiddetli olursa olabilir. Soda falan iç. Mide problemleri çok normal canım. Bende 39+4 deyim karnımda arada sırada ağrı oluyor sancı vuruyor. Bakalım şiddetlenmediği sürece gitmem hastaneye.