Buraya bu şekilde yazmayı rabbim bana da nasip etti çok şükür gerçekten hiç birşey anlatıldığı gibi değil burada birçok Doğum hikayesi okudum o kadar korktum ki ben bu yolda ölürüm diyordum tabi herkesin Doğumu farklıdır o an başladı mı rabbim kolaylığını veriyor ve sezeryana giderken hiç korku kalmıyor zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldım 17.03.2022 de şükür oğlum dünyaya geldi genel anestezi istedim iyikide öyle yapmışım çünkü çok üşüyen biri olduğum için ameliyathanede de üşürdüm hemde dinlenerek uyandım ameliyattan sonra hafif bir acı ile uyandım oğlum yanıbaşımda bir odada idik hiç ağrım kalmadı onu görünce rabbim herkese nasip Etsin şimdi 9 günlük olduk ben ilk günden ayağa kalktım hafif bir şekilde ameliyat yerim acıyor 2 gün hastanede yattık yanınızda nescafe ve kuru kayısıyı kaynatıp kavonoza koyun biraz şekerli olsun hem sütünüzün gelmesi açısından hem gaz açısından sıvı tüketilmesi gerektiğinde sadece su kullanmadım ayran ve sütte içtim böylelikle çabuk açıkmadım çünkü gaz çıkarana kadar birşey yemiyorsunuz hemşireler ara ara geldi kontrol için ama böyle aşırı bir bastırma olmadı onda da şimdiden herkese geçmiş olsun