Nazire16 Ben ercan beye gittim kendisinden memnun kaldım özel hastane gibi ilgileniyor soru sormana müsade edip çok güzel cevaplıyor sabırla ultrosonda baya vi bakıyor
Meymiss Kesinlikle Ercan bey çok ilgili, açıklayıcı konuşuyor 3 farklı doktora gittim ilk defa o kordondaki kan akımına baktı, keşke doğumhane açık olsaydı doğumumu mutlaka orada isterdim, kendisinin de dediği gibi ikinciye inşallah 😁