isilbydr Tgce09 32+2 yim ellerimde şişme 5-6 haftadır var ama sol bileğimde karpal tünel oldu bu yüzden aşırı ödem ve ağrı yaşıyorum.
daphnesmomm Tgce09 1 aydan fazladır yaşıyorum maalesef🙄 zaten son trimesterda görülen başlıca sıkıntılardan biri,bende uyuşukluk,ağrı ve karıncalanma da eşlik ediyor,sanırım bende de karpal tünel sendromu var,kollarım bileklerim de ağrıyor
Mrvsmt2502 Tgce09 benimde var ödemim yok ama eliö auaüım şişiyor gibi oluyor yüzüklerimi falan çıkarttım. Doktor normal diyor duştan sonra soğuk su tutuyorum iyi geliyor
Tgce09 Geçmiş olsun isilbydr bizimde 32+2 😇 geçmiş olsun umarım sağlıkla kucaklariz yavrularımızı 🤲 gebelik zehirlenmesi bile olabilir gibi şeyler okudum da biraz tedirgin oldum açıkçası