Elaelaa kizlar selam dun reglimin 19. Gunuydu testim bu sekildeydi https://imgyukle.com/i/Et6Apq Koyulasmaya baslamis yumurtlama bugun olur tekrar test yapicam. Dunu degerlendiremedim bugun ogleden sonra degerlendiricem aksama evde olamayacagiz malesef🤦🏼♀️Yumurtlamaya denk gelir dimi?
Unlukacar Elaelaa daha yumurtlama olmamış canım bugün koyulaşırsa bugün ile birlikte 3 gün değerlendir
Unlukacar Elaelaa evet canım yumurtlama olmuş 3 günü mutlaka değerlendir ben 2 gebeliğimi de ovulasyon testi ile denedim