Arkadaslar merhabalar,
Ben anne oldum 🥰
Ilk gebeligim oglusumuzu bekliyordum. 38 en gec 39 hafta da dogar diye diye dusunuyordum zira etrafimda ki herkes o sekilde dogum yapinca. Benim bebe gelmek bilmedi. 40+3 oldu. Ne gizli sancim ne de gozle gorulur bir gobek dusmesi olmadi. 40+3 gunlukken gece 1.30 da suyun gelmesiyle dogum baslama seruvenimiz basladi. Ben ozelde 17. Haftadan beridir muayenesine giden ama son haftalarinda ozele gitmek istememe gibi bir dusunceye kapildim. Su gelincede direk egitim arastirma hastanesine gittim. Suyumun geldigini soyledim beni acil mudahale odasina aldilar. Nst ye soktular hic sancim yok. Doktor alttan muayene etti ve acilmamin da olmadigini soyledi. Eger yatis gerceklestirirsem refakatci olmadigini, normal dogum icinde sanci, fitil vereceklerini gerekirse keseceklerini soyledi. Kabul edip yatisi gerceklestirsen yukarida aciya dayanamayip sezeryan a alin dediginiZde alamayiz dediler. Suyun gelmesine ragmen hic acilma olmayinca direk kontrollerine gittigim ozel hastaneye giris yaptim. Muayene de acilmamin olmadigini soyleyerek duzenli araliklarla nst ye bagladilar. 3.30 dan sabah 9 a kadar nst ye baglandim
Hic sancim cikmadi. Tekrar alttan muayene ettiker aciklik yok denecek kadar azmis. Doktorum aciklik olmadigi icin sezeryana alalim suni sanciyla bebisi de yormayalim dedi. Gece 11 den beridir hicbir sey yiyemedim, sezeryana aliriz diye de yedirmediler. Bayagi ac kaldim. Ameliyathaneye girmeden once sonda taktilar arkadaslar ondan sonra kendime gelemedim… sonda cok fazla canimi yakti. Aglamami durduramadim. Ameliyathaneye girdik hala daha agliyordum cok etkilendim. Spinal oldum uyustum. Bebegimi hemen cikarttilar bana gosterdiler. Sonrasinda dikis islemleri bayagi uzun surdu. Odaya cikarttiklarinda titremekten konusamadim. 2 saat sonra biraz iyi giibi oldum. Onda da beni ayaga kaldirmaya calistilar. Ayaga kalkmaya calismaya hayatimda yasadigim En zor zamanlardan birisiydi. Nevrim dondu. Sondayi cikartilar tuvalete gidip gelmek cook canimi yakti dikislerden dolayi. Buyuk tuvaletimi yapamadim.Cikmaya yakin bana lagam yaptilar o sekilde buyuk tuvaletimi yaptim. Ondan sonra yavas yavas iyi olmaya basladim. Simdi bebegim bir haftalik olacak neredeyse. Zaman su missli gerçekten. Ameliyat sonrasi emzirirken kucagima direk alamadim yastik yardimiyla emzirdim cok sukur simdi agrimda olsa o kadar degil bebegimi kucagima alip emzirebiliyorum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin insAllah bu duyguyu. Emerken elimi tutmaya calismasi, bizi tanimaya calismasi o kadar anlamli ki…
Herkese saglikli guzel dogumlar dilerim…
Bu arada ozel pendik medipol hastanesinde dogum yaptim. 5.025₺ odedik zorunlu sezeryana. İcinde covid testi de var. Ekstra hicbir ek ucret odemedik. Hastane 4 taksit yapiyor, yapikredi kartimiz vardi yapikredi de +5 taksit yapti, odemede de boyle bir kolaylık cikti karsimiza.
Duzenli gittigim doktorum o gece nöbetçi olmadığı icin beni nobetci olan doktor doguma aldi.
Adi Mine Fisun Ergül , eger pendik medipolu dusunen varsa Mine hanim in guler yuzlulugu naifligi cok hosuma gitti. Bundan sonra kontroller ve nasip olursa sonra ki dogumum kesinlikle ona gitmek isterim :)