1Nisaa Merhaba hanımlar bir tane kızım var ÖyküNisa adında ,19 haftalık hamileyim bir kızımız daha oluyor babasıyla isim konusunda kararsız kaldık isim önerilerinizi alırım 🥲❣️
Afro-dit 1Nisaa 37 haftalık iken karar verdim Erva olacak inşallah sonradan vazgecmezsem 🤭 ilk kızımin adı asel
Ayse_35 1Nisaa ikinci bebeğe isim bulmak karar vermek d aha zor oluyor. Defne, inci, masal, Ela, Ece , Nil, Çiğdem, Leyla, Eliz, Melisa, ezgi, aslı, asya, pelin, Ada , Zeynep bunlar aklıma gelen beğendiğim isimler.
hukukcuanne_06 Ya ablasıyla uyumlu olsun diye çok takılmayın bence uyumlu olunca akrabalar açısından çok karıştırıcı oluyo😂 güzel çok isim var uyumuna bakmadan anlamı güzel diye koyun. Ahsen, Hüma, Hümeyra, Feyza Beyza daha ilk sanihe aklıma gelen güzel isimler.
Nutella16 Hamileyim şuanda cinsiyeti daha belli değil henüz ama kızım olursa ‘ Zümra ’ koymayı düşünüyorum ☺️
3Mucizeannesi Benim ilk kızım♥️ NEJLA MİHRAN❤️ 33 haftalık hamileyim İkinci kızımın ismi ❤️ ZEHRA İPEK♥️ olacak inşallah
Asiyeclk 1Nisaa Defne Mina yada Lina ilk kızınızın ismini okuyunca aklıma gelenler 🥰 benim miniğmin ismi Eylül 🧡
1Nisaa Çok güzel tavsiyeler var benim aklımda da masal ismi var babası da sare diyordu ama bakalım nasip hangisi olacak 🤗
hukukcuanne_06 1Nisaa burda yazılanlardan en çok Zeynep Meva’yı beğendim bu arada, ilkini değiştirip ikinciyi Meva seçerseniz uyumlu olur aslında🙂