Prensesannesii Kızlarrr 26 haftalık hamileyim doktor 28 haftalık gibi görünüyor 2 hafta önden gidiyor dedi bebegin bu iri yapılı oldugununmu belirtisi sizce?
Esmazeynep Prensesannesii. Canım bende 33 haftalık hamileyim kiz evladına bana da 2 hafta onden gidiyor dedi bi sıkıntı yok dedi şekerim olsaymış o zaman sıkıntı olurmuş sen şeker yüklemesi yaptın mi
gunaynur Prensesannesii benimkine de 1 hafta önden gidiyor dedi. Önden gitmesi sorun olur mu dediğimde güldü iyi beslemişsin oğlanı gayet sağlıklı hiç bir şey olmaz dedi. İlerleyen haftalarda normale de dönebiliyormuş.
EsraAykzdemir Prensesannesii benim beneğimde 2 hafta önden gidiyo. Bende sordum bi sıkıntı var mı diye hayır iri yapılı bi bebek dedi. Şekerdede bişey çıkmadı.
Elifece Prensesannesii ben2 hafta önce 26 haftalıkken gittim 860 gramdı . 1 hafta geride dedi doktor. Senin bebişin nasıl ileri oluyor 🤔
Prensesannesii Tbrk önden gidiyor bu dediginde gr sormadım acile gitmiştik hastaydım sadece önden gidiyor desigine odaklandım. 800 gr ondan önce muayene oldugum haftadaki gr mıydı cnm
Prensesannesii Tbrk bide bildigim kadarıyla sadece gram olmuyırmuş boyu kemiklerinden bakılarak önden arkadan deniliyormuş arastırdıgım kadarıyla
sumin Kızlar benim de 2jafta önden gidiyordu . Doktor hep iri bebek olacak deyip durdu 37.haftamda arası 1haftaya düştü smdi de öyle düşündüğümüz gibi iri olmayacak dedi . Son haftalarda arayı kapatabilir
rabiakryl benim 26. haftada 1000 grmdi bebegim ama doktor 28 haftalik dedi 26 olmasi gerek dediğimde 2 hafta onden gidiyor dedi. ama sen uzun boylusun babasida boyleyse normal onden gitmesi dedi. bi sıkıntı yok yani canım.