Kızlar doktor çok iyi değil mi rahatlatıcı konuşuyor birde bir sözü dikkatimi çekti biz yanlış yapıyoruz dedi risk olduğunda anneye söylemek yerine onu tedaviye çağırmamız lazım dedi biz direk söylüyoruz Anne adayı haliyle endişeye kapılıyor dedi kesinlikle doğru yani ufacık bir risk olsa paniğe kapılıyoruz gerçekten