Butterfly_13 Merhaba kızlar benim karnımda yani rahim olan kısımda arada sancılar giriyor bu durumu yaşayan var mı iğne batması gibi bir his dün idarar tahlili yaptım enfeksiyon yok 🤦🏻♀️benim gibi olan var mı
bebegim42_ Butterfly_13 bende de var kasık ağrısı rahim genişlediği için normal 9 haftalık hamileyim yarın 10 olcak inşallah
Semayls Bende de arada sancılar oluyor normal sanırım doktorum ilk hamile olduğunda öyle demişti zaten sancı arada olmasa garip olur belki bilemiyorum ama cok rahatsız oluyorsanız doktorunuza görünüm tabi ki
Butterfly_13 Semayls çok rahatsız deilde iğne batması gibi ağrı oluyor dolgunluk hissi var bide 4 düşüğüm olduğu için çok korkuyorum o yüzden acaba bişey mi oldu yada düşük mü olacak gene bu korkuyla yaşıyorum cevabınız için teşekkür ederim 🙏🏻🌺
Semayls Bende 9+5 im bu arada adet sancıları gibi oluyor benimde sancılarım kasıklarım bacaklarımın üst tarafı afet sancısı gibi arada geliyor
Butterfly_13 Semayls evet benimde sağ taraf sancılaar var hafif şiddetli deil sağ bacağımın üst kısmına atıyor
Havi Semayls normal canım. İlk gebeliğimde öyleydi. Şimdilerde de günüm geçti. Eğer hamileysem 7 haftalık. Sancım oluyor ama hastalanmıyorum. Kasıklarımda da ağrım var ara ara. Bakalım hayırlısı
bebegim42_ Butterfly_13 aminn allah razı olsun rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲🏻
Butterfly_13 Havi rabbim sağlıkla sıhhatle nasıp etsin inşallah canım ❤️ test yaptın mı peki 🥰 inşallah vardır rabbim gönlüne göre versin inşallah
Havi Butterfly_13 Beşinci günümde yaptım ama testin ortası ıslanmadı. Sonuna kadar gitti yanlardan, ortası daha sonra ıslandı. Bozuktu galiba. Hamile değilsem de bozuktu😅