Kızlar yeni hamileyim ama ne kadarlık henüz bilmiyorum salı günü gitmiştim doktor ultrasında görmedi kan tahlili falan yaptım neyse aradılar pozitif pazartesi gideceğim muhtemelen 6/7 haftalık hesaplarıma göre ve mayıs ayınca 7 saatlik yolculuk yapacağım bi problem olur mu yapan var mı ?