Gulcingezer Kizlar 2 3 gundyr yumurta aki gbi yogun akintim var ama baska brlirtim yok regl’ye 6 gun var boyle olan var mi aranizda ?
Ada9y Gulcingezer benimde reglim nisanın 5 nde, beyaz kokusuz akıntım var. Ben bu ay aşılama yaptırdım, akıntı hamilelik belirtisi diyorlar ama İnşAllah vardır ikimizdede bebiş
Burcu0707 Gulcingezer yumurtagec catlayincaxa akinti sornadan geliyor yada yeniden yumurtlama olunca yada gebelik olunca var sayim cok
Mucizebb Gulcingezer Kizz hadi guzl haberler verirsn insalh bnmde boyle olmustu ve asiri adet olackmis gibi sancim vardi cpk sukur tutu senin de olur insalh
Gulcingezer Ada9y ins canim bn ilk gebelikte anlamistm kasik agrisi gogus agrisi flan su an hic bisey yok bi akinti var bilemedim
OksijenliSu Gulcingezer Anladım. Adet günün geçmesini bekle istersen bide öyle test yap. 🍀😊 İnşallah hamilesindir.
Ada9y Gulcingezer Hayırlısı olsun Canım adetini beklemekte fayda var o zaman test yapsan kesin sonuç alırsın, benim göğüslerim ağrıyor sağ saol kasıkta değilde tam orta kısmında batma hissediyorum
Gulcingezer Burcu0707 yumurtlamayi gordm testte doktora da gitmistm catlamis demisti bnim baktigimla dogru orantili ;)
Gulcingezer Ada9y bnim Goguste tik yok bu defa bisey de yok bi akintim yogun 2 3 gundur baya koyu beyaz
Gulcingezer OksijenliSu olsa hissederdm ilkinde anlamistim ama melek oldu allah hayirlisini versin 🙏🏻
Elaelaa Gulcingezer canim peki baska bir yumurtan daha gelisiyor olabilir mi? Bence degerlendir bir iki gun daha
OksijenliSu Gulcingezer Anladım. 🥺 Hayırlısı olsun inşallah. Belkide vardır ama yine de Allah’tan ümit kesilmez.
Gulcingezer Elaelaa yok cnku dontora da gittim catlamis guzelce dedi oyle olsa yumurtan var bi daha olgunlasiyo derdi ultrasonla bakti yekrar yumurtlama yok da bi akinti cok anlamadm
Elaelaa Gulcingezer beyaz seffaf akinti benim bildigim o sekilde sadece olur doktorum oyle demişti sen genede degerlendir bence :))
Gulcingezer Elaelaa doktor ekstra bi yumurta gormedi icin yoktur diye dusunuyorm bkalm zten 6 gun kaldi gorcez :)