Appayipyip Merhaba.. yorumunuzu şimdi gördüm kusura bakmayın.. kavuştuk çok şükür 40 günlük oldu bile.. çok zor bir süreç evet ama kavuştuktan sonra o günleri tamamen unutuyor insan.. maşallah şuanda gayet sağlıklı bebeğim.. buradan benimle aynı durumda olanlar okur belki diye yazayım.. orada bizden çok daha iyi bakıyorlar bebislerimize yaşadım biliyorum beklemek zor oluyor evet ama dediğim gibi sonrası bahar :) inşallah herkes sağlıkla kavuşur bebislerine..