Minikbirkalpp 37+3 üm parça parça sümüksü şeklinde değişik akıntı geliyor bunu yaşayan oldumu aranızdaa
1prenses_annesii Minikbirkalpp benimki pembe kanli akinti seklinde geldi ama kahverengi veya koyu sarı gelen de varmış
Elifikiz Minikbirkalpp benımde dün gece kahverengi kanlı büyük bi yapışkanlı nişan oldugunu tahmın ettıgım bişi geldı doktoruma mesaj attım tıkaçtır onemli değil sancın olursa gel dedı
Minikbirkalpp 1prenses_annesii bi kaç gündür sizin dediğiniz gibi geliyordu az önce biraz sancı yapıp böyle oldu şuan sancımda yok oyuzden hastaneye gitmekte istemiyorum ne yapıcam bilemedim
Sgnn Minikbirkalpp nişandan 2 hafta sonra doğuranlarda varmış canım. Doktorlar su geldikten sonra 4 saat içinde hastanede olun diyorlar normal doğum için 24 saat bekliyorlar. Yada düzenli kasılmaların olması gerekiyor
1prenses_annesii Minikbirkalpp kanlı akıntı geldiyse bi doktorunuzla görüşün nst ve açıklık muayenesi için çağiracaktir muhtemelen
Minikbirkalpp Elifikiz sağolun içim rahatladı birazda olsa ozaman sancımızı beklicez allah yardım etsin hepimize