Zezee Arkadaşlar benim ilk hamileliğim ve 3. Ayımdayım. Hiç birşey yiyip içemiyorum. Yediğimi anında atıyorum ne yapabilirim :-( metpamit iç Dedi doktor günde 3 defa içtim yine aynıyım. Bende içmiyorum artık :-(
Damlaaaa Zezee ben hemen hemen hergun serum taktiriyorum zofer o gun biraz iyi geliyo sonra yine ayni bunu engelliycek bi ilac yok bence
elifiii Oncelikle hamileliginiz hayirli olsun😊 Doktorunuza ulasma sansiniz varsa baska bir ilac tavsiyesi (daha etkili ilaclar var) isteyebilirsiniz. 12. haftadan sonra kiminin devam ediyor benim gibi, kiminin azaliyor. Bu haftaya kadar beslenmenin cok katkisi yok ancak bundan sonrasi icin beslenmeniz ve su icmeniz onemli olacak. Gecmis olsun.