Ormanmeyveli ben aldım ama 7. Haftada almıştım. Muayeneleri, nst, biyokimya testlerini vs bir çok şeyi karşılıyor ama benim doğum 4.600 dü doğun paketi 6.600. Muayene de 230. 10 tane muayeneyi karşıladığı için içinde olan geri kalan her şey ücretsiz gibi oluyordu. Mesela geçen gün idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendik, doktor test istedi yaptık ve ücret ödemedik 🤷🏻♀️ Ama bizi en çok cezbeden şey doğum ücretine zam gelse bile bizi etkilemeyecek olmasıydı. Şöyle bir örnek vereyim, arkadaşım yeni doğum yaptı be o hamileyken doğum 3.500, paket 5.500 dü. Paket almadılar fazla geldiği için ve geçen ay 4.800 e doğum yaptı 🥲 yani sadece doğumu o dönemki doğum paketinin ücretinden 700 TL eksikti. Ekstra ödediği muayene ücretlerini saymıyorum bile.