Arkadaşlar azı dişim apse yaptı 4 gün falan oldu ilerliyor hergün doktor ilaç yazmaz diye gitmedimde gebeyim diye.Evde tuzlu suyla gargara yapıyordum ama kulağıma da geçmiş iltihabı galiba kulağimda ağrıyor çocuğa bi zararı olursa diye korkuyorum bu durumu yasayan varmı aranızda siz ne yaptınız ?