annelinkoo1 Canım biyokimyasal riskin çıkmış biraz ama aslında çokta değil ense kalınlığı gayet iyi bi şey yoktur inşallah doktorunla yine bir görüş ayrıca bunların kesinliği yok benim seninkinden çok çok daha riskli ve doğumu bekliyorum
Fatnur38 annelinkoo1 çok sağol Canm yorumun için Allah’a emanet bebeğim herzaman böyle söylüyorum bide şeker hastasıyım rabbim bilir zaten bu testler değil ama tedbir de lazm
Fatnur38 Cemrreedemirci bisiler negatif yazıyor aslnda ama işte sormak istedim Canm çok çok teşekkür ederim cevabın icin