Hakbil Hanımlar merhabalar. Enox kan sulandırıcı iğneyi karnımdan yapıyordum. Fakat iki seferdir hem sağ hem sol taraf mosmor oldu. Geçene kadar kolumdan yapmam lazım. Yalnızım kendim yapabilir miyim? Koldan daha önce hiç yapmamıştım
Jan91 Hakbil eger mosmor olduysa yanlis yapiyorsunuz demek tir, o kadar çok mor olmuyor, YouTube da nasil yapilmali diye video var ordan bakin, karindan daha kolay cunku koldan kendiniz yapa bilirmisiniz bilmiyorum
serapinci Hakbil bende koldan yapıyorum ama eşim tutuyo kolumu ben vuruyorum iğneyi tek başınıza zor olur belki bacaktan deneyin isterseniz
Meleka1 Benimde öyleydi mosmordu heryerim doktoruma sordum herşey normal dedi iğnenin ilacı yapıyormuş tam 4 ay çektim çok şükür kurtuldum ama.. progesteronda kalçadan vuruluyordum ben ..Hakbil
mdemir Hakbil ben 7 aylık hamileyim 7 aydır sadece koldan yapıyorum kendim.Benim de eşim igneden korktugu icin yapamazda bakamazda😁 kendim vuruyorum en acımayan yer kol bence.Morarma kasa denk gelirse ya da aynı yere üst üste yapınca olabılıyor ama bi zararı yok zaman zaman morarma yasayabılıyoruz hepımız
serapinci Hakbil yok hiç farketmez ben bir gün sağ koldan bir gün sol koldan yapıyorum hem öyle daha az morariyo ve acıyo
Hakbil Meleka1 progestanın hapını kullanıyorum da. 5. Haftadan beri kan sulandırıcı kullanıyorum şu an 13 teyim. Doğuma kadar da kullanacakmışım😕
Meleka1 Kan tahlilinizde pırtı gözüküyorsa eğer doktorlar doğuma kadar veriyor canım.. bazılarınada ilk 3 ay ve son 3 ay veriyorlar Hakbil
mdemir Hakbil sağ tarafa vuracaksınız diyelim sağ kolunuzu sol omza doğru dolayın kolun alt kısmına yani yaglı bölgeye vurun direk.Kol egzersizi yapar gibi dusunun ben kola alıştıktan sonra göbegıme bosuna yapmısım dedim.Hamılelıkten önce de kullnıyordm ben 1 sene olucak nerdeyse kullanalı
_prenses_annesi Hakbil Damarlarına yakın vurduğun için. Morara bılır bende. İlk. Kullanıldığında tam damarı denk getırmıştım. Ve. Aşırı morardı bide. Kocam şişti. Ama enokstan zıyada. Olsapr çok iyi. Aynısı. Zaten Ve oksapırın ıgnesı. Dahada ince. Enox. Kadar agrı sızı yapmıyor
OzgeSvr Hakbil iki hamileliğimde de kolumdan kendim vuruyorum kolumu sandalyenin sırtına dayıyorum çıkıntı olacak şekilde ondan sonra da iğneyi batırıyorum inanın hem az acıyor hem çok kolay
Hakbil OzgeSvr OzgeSvr denedim işe yaradı sanki ama iğneyi sonuna kadar sıkmamışım 5 6 damla kalmış sıkıntı olmaz değil mi