Damlacaa bende de 12. Haftada kese etrafında kanama oldu,kanamam adet kanaması gibiydi. Her gün progestan kullandım,haftada 1 kez iğne vuruldu. O süre zarfında sadece lavaboya kalktım,hep yattım. Çok şükür zamanla azaldı,şu an 31. Haftamızın sonlarındayız🙂 endişelenmeyin,Allah’ın izniyle dikkat ettiğiniz sürece bi şey olmaz inşallah🙂 önemli olan sizin ruh haliniz,siz iyi olun ki bebeğiniz de bunu hissetsin