Eda272780 oy canım benim Allah korusun öyle olmaz inşallah niye aynı olsun merak etme ilk haftalarda endişe peşimizi bırakmıyor maalesef ki kuzenim de hiç kasık ağrısı yaşamadı bende yerleşme kanaması görmedim tüm belirtiler kişiden kişiye değişiyor canım benim🌸 dualarım seninle🤲🏻🤲🏻