sinemmksbas merhabalar 26+3haftaliğım 3gündür bebeğimin hareketlerini aşagida kasıkta hissediyorum nadir yukarida gibi yaşayan annelerimiz varmi ilk gebeliğim ters bişeylerij olmasindan korkuyorum doktora gitme daha var
Wonderful_mom sinemmksbas Gitmene gerek yok cnm rahat ol.. bende o haftalarda surekli ayni seyi yasadim ozoellikle yururken ya da temizlik yaparken..
Zarifenur sinemmksbas Benimde 25+4 hiç yukarda hissetmedim hep aşağıda haraketler geçen hafta gittim doktora herhangi bir şey söylemedi inşallah yoktur bir problem bazıları cinsiyete bağlıyor bu durumu kız mı bebeğin
Sultaner Ben vajinamda hissettim bir hafta dr makat pozisyonda o yüzden hissediyorsun dedi ama bir hafta sonra serviks kısalığından serklaj oldum canını sıkmak istemem ama benim de aşağıda hissediliyordu şimdi geçti
Wonderful_mom Zarifenur Cinsiyetle alakası yok bebegin pozisyonuyla alakali.. benim ilki kizdi hep mide taraflarindaydi.. yukarilarda.. bu da kız hep kasıklarda.. yukarısı bombos
sinemmksbas Wonderful_mom Evet midedeydi sanki hep yukardaydi şimdi aşağıda hep daha rahat heralde aşağıda olmak diye düşündüm😂
Zarifenur Wonderful_mom Bana diyenler hep kız mı haa tamam ondandır dedi hep etkilendim birazda sanırım 😊
yasemin0007 sinemmksbas pekı hareketlerını ne sıklıkla hıssedıyorsunuz bende aynı durumu yaşıyorum ıkı gündür 26+4 bızde ama ıkı gündür hareketı az benım endişelenmeye başladım
sinemmksbas yasemin0007 yasemin0007 Gündüz pek yok ama akşam yatinca hareketli baya demekki bu haftalarda böyle durum yaşanıyor sanırım