hgcucuk Merhaba arkadaslar 38+4 gunluk hamileyim demin dis agrisi ve ve kasintiyla beraber uyandim hafiftende karin agrisi karnima krem surerken hic tuvaletimde yoktu ama ne cok dencek kadar az nede benim anlayabilcegim kadar cok diyebilirim bacagimdan asaya iki uc damla su aktigini hissettim hani boyle oksurursunuz altiniza kacar ya ic camasirim o haldeydi acaba suyum mu geldi ? İlk gebeligim oldugu icin cahilim bu konuda 😔😔
Duyguynrky hgcucuk bende 37+1 im hala altımdan geliyor akıntı mı su mu ne olduğunu anlayamadım. Doktorum şey demişti beyaz bir penye (atletimi kestim ben) onu kesip ped gibi yapıyorsun (tek kat) altına koy kontrol et rengini kokusunu filan ben yaptım şimdi
Ozteber Benim bildiğim kadarıyla 1 bardak kadar boşalıyormuş ama belki kişiden kişiye değişir doktorum bana suyun gelirse hemen hastaneye gel dedi sizinde zamanınız nolur bolmaz gitmelisiniz bence bende suan şancı çekiyorum ama su nisan bişey gelmedi
hgcucuk Ozteber 😊 allah sizinde yardimciniz olsun saglikli sekilde tez zamanda kucaginiza alin insallah.