Pinpirikanne Kizlar beyaz siyah pembe emzirme sutyeni aldm indirimde bulunca sizce emzirme atleti de alsam mi hangisi daha kullanışlı oluyor?
keleslerdenasli Sgnn Pinpirikanne kesinlikle atlet ❤️ İlk üç göğüsler terbiye olana kadar süt salgılanması fazla oluyor sütyen de sıkıyor ama atlet öyle mi atlet harika bir şey 🥰 kızım da iki yıl atlet kullandım hem yaz kış tek kat oldu göğüslerimde çok rahat etti 🥹
EsengulC Pinpirikanne ben hem atlet hem sütyen almıştım ekimde doğum yaptığım için zaten atletsiz de duramam. Lohusalıkta en azından atletsiz durulmaz ben belimi üşütüyorum yaz kış atlet giyerim o yüzden ikisindedn de aldım eğer atlet giymiyosanız normalde gerek yok
Meryemgundogdu2_ Kesinlikle emzirme atleti çünkü belinizi de sıcak tutacak ve daha rahat tecrübeyle sabit😊
Ayse_35 Pinpirikanne atlet daha iyi. Bel ve göbek kısmı sıcak kalıyor. Emzirme sütyenleri ayrı bir atlet giyme gereği duyuyorum kat kat oluyor rahat olmuyor. Daha çok emzirme atleti alın, kullanımı daha rahat👍