rahimesarp Dogum yapali 25 gun oldu ama hala dikislerim dusmrdi normalmi bu kontrolede gidemedim merak ediyorum
Deryabelinay rahimesarp acı hissediyorsanız bence bi kontrole gidin benim ikinci haftada eridi arkadaşımın 1 ay da düşmedi agrısı falan oldu enfeksiyon olmuştu kontrol amaçlı gidebilirsiniz bence
pilates_egitmeni_anneadayi Benim 15-20 gün içinde toparladı ama dikişler ne zaman düştü bilmiyorum bence normal
rahimesarp Deryabelinay arkadasiniz gidinc3 ne yapmislar peki ilac falanmi yoksa yeniden ikis mi atmislar
rahimesarp SutlacimiYedimmiBen 25 gun uuzn bi sure dgilmi sizce cevremde kime sorduysam 1 yada 2hafta fiyolar