Henüz 36+5 haftalığım Bu gün sabahı zor ettim çok fazla karın ve çevresi ağrısı yaşadım. Bebiş ağır mı geliyor ne oluyor bilmiyorum ama mahvoldum.. uykusuz ve şiş gözlerle yazıyorum..
Nasıl uyuyabiliyorsunuz ne sizi rahat ettiriyor fikirlerinize ihtiyacım var 🥲