Covid olunca ben de çok fena öksürük yaşamamıştım, bebeğime zararı olmadı çok şükür. Prospan isimli bitkisel öksürük şurubu içmiştim iyi gelmişti. Ama kesin olarak öksürüğümü bitiren şuydu: Bir bardak kaynamış suya limon sıkıyordum, bal döküyordum ve bir çay kaşığı toz zencefil. Aynı gün bitiriyordu. Doktorum günde iki kere zencefil içebilirsin demişti. Siz yine de danışın doktorunuza. Çok geçmiş olsun. Umarım bir an önce biter.