Dilayy Kizlar yaklaşık 2 güne yakın karnımda kasılma ve ağrı vardı yani sanki bebeğim ön tarafa toplandı ve dik durunca veyada arkaya yaslaninca ağrı oluyordu fakat bu sabah geçti acaba neden olur kabizlik ve gazla iliskisi olabilir mi yoksa erken doğum riskimi çok endişelendim 29+2 haftalığız. Erken doğum belirtisi olsaydı geçer miydi doktor kontrolüme var daha yardımcı olur musunuz lütfen? Bide erken doğum belirtilerinde neler oluyor ilk gebeliğim hiç bir bilgim yok 😔
Tugcehakan Dilayy bende de aynı durum var doktorum magnezyum içmemi önerdi bebek çok hareketli olduğu için oluyor demişti bana aynı dueum olabılır :)
Ilkgozagrimiz Dilayy bnde 28den beri cwkiyorum kasilmalari suanda 32 olduk hala kasıliyo bnmkisi cok hareketli oldugu icin erken gelme riskide var duzenli takip et ona gore gir doktora
deletedmom209 Dilayy canım doğum pozisyonu almış olabilir ondan kaynaklıdır kasılmayla birlikte bel sırt ağrın yoksa kasılmaların şiddeti git gide artmıyorsa sorun değil
Skdag Benim dr um saatte 4 kez olursa o şekilde kasılma yada benim tabirimle bebegin toplanması hemen beni ara dedi
Ilkgozagrimiz Skdag bnm cok sik oluyo hatta en son gittim sancin var gibi demisti nstye bagladi cok hafif cikti dikkat etmek gerekiyo
Dilayy Skdag ona hiç dikkat etmedim canm bilmediğim için dikkat ederim artık teşekkür ederim yardımcı olduğun için 😍
deletedmom209 Dilayy tam senin gününde döndü benim oğlum da ordan biliyorum bende aynı şekilde yaşadım
deletedmom209 Dilayy doğum pozisyonu alıyo mutlu olmalısın normal doğuma engelin kalkıyo ortadan bazı çocuklar inatçı oluyo 37 lere kadar dönmüyo sezeryana alınıyolar mecbur