Gulcinyaman bizim hicbirsorun yok 38+3de sezeryan olcam bende aramizda 1 hafta var cokta erken bir zaman degil bnce gelisimi iyi hala kilo aliyor bizimki mesela ama kafasinin gelisimi bizimde daha onde karin cevresi 3 4 gun gerideymis insallah rabbim sorunsuz, kucagimiza almayi nasip etsin🙏