Kızlar , gece annemde kaldım epeydir giymediğim ama geniş rahat diye giyebileceğimi düşündüğüm bi pijamayla uyudum ben giyince fark etmedim ama sanırım biraz sıkıymış , 3-4 saat sonra lavabo için kalkınca bi baktım ki tüm karnımda kıpkırmızı baya derin izler çıkmış 😣 böyle bi şey bebeğe giden kanı falan etkiler mi çok kafama takıldı ya 🥺 . 29 haftalık hamileyim bu arada