Barannbebek Mavisinannesi2 rahat olun bu nst de kayda değer bir sancı yok. O kadar çok nst çektim ki şu resmi görünce bı an o günlere gittim 😣 o ani iniş çıkışlar bebeğin hareketi olabilir veya siz öksürmüş ya da gülmüş olabilirsiniz.
Yigitinannesiyim Mavisinannesi2 dağ gibi inip çıkması gerekiyor uzun uzun diye biliyorum ben sancı olduğu zaman
Mavisinannesi2 Barannbebek ay evet ben takılıykrn 2 doğum vardı korkudan ve stresten güldüm sürekli😂😂