Cilemm1 Bu ay ovulasyon testi ile takip ettim avokado yedim dikkat ettim ama dün regl oldum😔 bu ay için çok ümitliydim her deneme tutmayacağını bildiğim halde bu ay olacak diye çok ümitlendim kendimi bir boşlukta gibi hissediyorum 😔 şimdi hersey başa saracak yine ovulasyon testleri vs vs sağlık olsun diyelim sağlıklı bir bebiş olsunda geç olsun güç olmasın napalim Rabbimin takdiri 😔
Sumiire Cilemm1 sakın üzülme canım benim öyle bir zamanda geliyolar ki nasıl ya ama ben bu ay beklemiyodum diyosun süpriz oluyo Allah’a bol dua et strese sokma kendini düşünme diyemiyorum ben 3 yıl sonra Allah izin verirse kavuşucam evladıma seni çok iyi anlıyorum ama inan demekki zamanı var ve onu bekliyo 🥰
Deletedmom_13 Cilemm1 asla ve asla o testleri önermem. Stresten başka birsey yaptığı yok. Gebe kalmanın en önemli noktası kafanizin rahat olması. 2 günde birde ilişki misss… Ben 10 ay o testlerle savaş verdim. Çöpe attığım ay gebeydim. Hiç düşünmedim ama 2 günde bir iliskime devam ettim. Sizdde tavsiyem hayiliris deyin. İnanın o çift çizgiyi görmek önemli değil ilerisi önemli. 2 Defedır bebeğimi kaybettim, ondan hayırlısı deyin ve piskolojinizi rahat bırakın. Allah anne olmayı sana ve cümlesine nasip etsin . Amin 🌸
Saadet14 Cilemm1 Stres yapma kendini sartlama akışına bırak canım o zaman oluyor işte. Bende senin gibiydim ama anladim ki stres en buyuk engelmis. Muayne oldun mu hersey yolunda mi ? Bende polikistik over vardi 1.5 senede kalabildim her ay dedigin sureci yasadim gecen sene ramazanda gebe kaldim bu ramazanda 3 aylik olmus olucak oglum. Ne yasagini inan cok iyi anliyorum. Dogru tedavi stressiz hayat sabir ve zaman lazim… Rabbim dileyen herkese nasip etsin insallah 🤲
zeymoms Cilemm1 nasipten öte bir şey yok o ne zaman isterse o zaman gelir. Nasibin dağın taşın altında olsa da gelir seni bulur
smglplt1453571 Hiç üzülme canını sıkma rabbim nasip ederse olur kafayada fazla takma ben hiç ovulasyon testi almadım denemedimde çünkü üzülen ben oluyorum kendimi boş yere strese sokmuş olurum ben 6 aylık evliyim 2 defa test yaptım negatif çıktı 3 .teste pozitif çıkınca inanamadim testi aldım sobaya attim yine test yaptım pozitif çıktı yine inanamadim kan verdikten sonra inandım Rabbime binlerce şükür hamile kaldığım ay hiç umursamadim şimdi 3 aylık hamileyim inşallah rabbim tüm isteyenlere nasip eder rabbim hiç beklemedigin anda nasip ediyor
deniztyl Cilemm1 canım ovulasyon testi yapma ve kendine zaman ver cünkü o testler gercekten bizim robot gibi ilişki yaşamamıza sebep oluyo takviye al saglıklı beslen en azından 3 ay kendine sağlıklı beslenerek zaman ayır. Vitamin tahlillerini yaptır D vitamini folik asit takviyesi dene. En azından kendini de vücudunu da hazırlamış olursun.
Ecz1anne Ben de üçay ovulasyon yumurtlama vs takip ettim olmadı 😄 sonra amaan dedim bıraktım hepsini, ertesi ay kafama göre seviştim, yedim içtim, eğlendim. Pat hamile kaldım😁