Cns-03 Arkadaşlar merhaba. Kamuda çalışıyorum 17. Haftama girdim. Covidden dolayı 24. Haftadan itibaren idari izin olayı devam ediyor mu bilginiz var mı ? Ona göre izine çıkacm
asliu_ Cns-03 ben de gecen gun izne çıktım 24. Haftadan 32. Haftaya kadar idari izinlisin dedi özlük birimi 20 mayista 32. Hafta raporumu götürüp analik iznimin başlayacağını belirtti aksi bir durum olmazsa devam ediyor
Azrasara Cns-03 bende 17 haftalığım şuanlık devam ediyor İnşAllah bize gelene kadar kalkma diye dua ediyorum
babyavocados Ben şu an 24. Hafta izindeyim. 27 haftalığım. Aksi bir açıklama yapılana kadar devam ediyor.