Yasemnmurat Merhaba arkadaşlar 38+0 haftalık hamileyim ben de dünden beri belimdemi kuyruk sokumumda mı tarif edemediğim bir ağrı var. Tek bildiğim yürümekte güçlük çekiyor olmam. Topallıyorum resmen :( benZer durum yaşayanınız varmıdır? Neden olabilir acaba fikir verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Sukranerolkaradag Yasemnmurat sırt üstü yatmıyorsun değil mi? Bende yan yatsam da bel ağrısından duramıyorum ama yanlışlıkla sırt üstü yattığımda ağrıdan yürüyemiyorum. 39+4 günlüğüm.