Merhaba arkadaslar 6+4 haftalık hamileyim dün ilk kez bebeği gördük kalp atısınıda dinletti doktor iki üş kere kısa kısa. Sonra içime bi kurt düştü zararlı mı diye baktım bazı doktorlar dinletmiyormuş kalbine zarar verir diye. Siz ne zaman dinlediniz herhangi bi sorun oldu mu? Özele gidiyorum doktor zararlı olsa dinletmezdi heralde😔 iki hafta sonra gel dedi bir daha ki gidişime sorucam