Kızlar siz de göbek adı koyacak mısınız bizim burda öyle deniyor yani😃 Eşim sen ne istersen o olsun fark etmez diyor adını da ben seçtim eşim onayladı zaten bende göbek adı eşimin adı olsun istiyorum bey efendiye çok aşığım da 😄 Siz koyuyor musunuz koyarsanız ne koyacaksınız bir de öldüğümüz zaman ahirette o isimle çağırılıyorsunuz diye biliyorum doğruluğu var mı🤪