Yigitkeriminannesi Kızlar bu sabahtan beri adet ağrısı gibi ağrım var zorluyor korkmam gerekir mi yoksa kese büyüyor diye mi oluyor bu ağrılar ?
Deletedmom_13 Yigitkeriminannesi çok şiddetli ise doktora gitmeniz gerekir. Ama adet ağrıları çok normal diye duydum ben. Korkmayın 🌸
Ceylin680 Yigitkeriminannesi ilk haftalar tutunmaya çalıştığı için olur.birde hava soğuk ayakları üsütüncede olur normal