Gokhansongul Kizlar merhabalar 14+1 iz de ben sağ sola çok yatıyorum ama bazen bacaklarım agiriyor diye de yüz üstü uyuyorum sizce bı sıkıntı olur mu?🤔☺️🙏
Leylasiva21 Gokhansongul o haftalarin tadini cikar yüz üstü olmadigi sürece sikinti degil. Yani ben her sekil yatiyordum 24 haftada sonra sol tarafa doğru uyumaya çalış ama yine sağ tarafta uyumakta çok sorun değil
Kelebekk-0307 Gokhansongul şimdiden sağını saolunu boşuna çürütme ilerde çok lazım olacak 😊 bebek büyüyünceye kadar pek bir sıkıntı olmuyor uyku pozisyonu ama yüz üstü çok uyumamaya çalış.