Serapmehmet_19 İki üç gündür aşırı halsizim yorgunum sürekli bi uyku hali, 36+5 haftalığız acaba doğum yakın mı, bide bu haftalar doğsa çok mu erken sizce kızlar, yerimden kalkasım yok, çok halsizim sizde durumlar nedir😒🛌
Yigitinannesiyim Serapmehmet_19 Doğum belirtisi mi bilmiyorum ama erken olduğunu düşünmüyorum benim 37+1de alınacak bebeğim prematüreliği bitince
Mrvsmt2502 Serapmehmet_19 yok canım son trimesterde uyku ilk trimesterdeki gibi oluyor dinlenemiyorsun halsiz hissediyorsun. Bende öyleydim 36 dan itibaren günde 14 15 saat uyuyorum. Çevremde herkes doğum yaklaşınca çok enerjik oluyorsun uykuların kaçıyor falan diyor şuan 39+5 iz bu geve 5 saat uyuyabildim hala ayaktayım inşallah doğum yakındır 😂
Serapmehmet_19 Yigitinannesiyim bende diyorum bi 37 olsaydım en azından sonrası Allahın izniyle çok sıkıntı olmaz gibi hangi gün gelirse artık ama bu halsizlik neden hiç bilmiyorum kolumu kaldıracak halim yok resmen
Serapmehmet_19 Mrvsmt2502 ay hadi bakalım inşallah sen doğur da sonra da iki hafta felan beklesem yeter 😅😅😅bende doğuriyim🤲🏻
Serapmehmet_19 Mrvsmt2502 dualarım seninle inşallah tek sancıda kurtulursun evladını sağ salim alırsın kucağına canım benim, sonra da darısı da bizlere olur inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️