Fatmabytr maşAllah çok ilgiliydi hastahane rahat geçirdim şükür doktorum çok iyiydi cumartesi ameliyat oldum pazar sabahı gelip kontrollerine bakıp reçetemi yazıp taburcu etti dikişin yapuştırma ve çok küçük bi kesi açıp çıkardı bebeğimi çok çok beğendim iyi ki şakir hoca diyorum 🤗🤗akşamı hiçbir şekilde zorlanmadım yani elbette acı oldu ama gaz sancısıydı ameliyattan geldikten sonra uyuşukluğum hafif geçince çıkardım gazı gecesi büyük abdeste çıktım. Karnıma hiç bastırmadılar en çok korkum oydu gerek mi duyulmadı anlamadım ama iyi ki olmadı 🤗 bugün 4. Günüm kalkıp oturmak biraz zor oda korkuyorum bir şey olur mu diye. Rabbim isteyen herkese sağlıklı ve kolay bir şekilde nasip etsin 🤗🤗