Hdeniz Merhaba arkadaşlar bilgisi olan varsa cevap verirse çok mutlu olurum . İkinci gebeliğim arasından 3 yıl geçti ilk gebeliğim normal doğum ve herşey yolunda gitmişti sıkıntısız ama ikinci bebeğime hamileyim 6 hafta ve çok zor kötü gidiyor çok şiddetli kasık ağrılarım var ilişkiye giremiyoruz ilk bebeğimde doğumdan iki gün öncesine kadar oldu ve herşey normal iyiydi şimdi çok zorlu ve ağrılı doktora gittim yurt dışındayım doktor iki kese gördü ikiz de olabilir ama ağrılardan dolayı kan kesesi de olabilir dedi başına böyle birşey gelen var mı ağrılar neden oluyor
Melisahsendursun Hdeniz onu doktora danis bence bide daha cok erken gebeligin 6 haftalik daha gecmis olsun doktorunla görüş saglikla kucagina alirsin insaallah bebegini
Gamze58 Hdeniz benimde çok ağrılıydı sonra kese etrafında iki kez kanama görüldü iki kes hastanede yattık şuan iyiyiz 17 haftalığız kızımla bizde çok sıkıntılı zamanlar geçirdik başta sizde inş atlatırsınız ve sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz 🙏🏻
Harunnisa Hdeniz banada kan kesesi denildi 10 haftaya kadar kalp atisini duymadik en sonunda gosterdi kdndini bizimki rahat ol benimde ucuncu bebegim ikisinde cok rahattim bu sefer cok agir geciyor
Yalcingiller Bende de o haftalarda iki kese görmüştü 2 hafta sonra kontrole çağırdı gittim gelişmemiş kese doktorum öyle söyledi muhtemelen seninde o keseden ağrı yapıyordur canım