ipek7 isvecli bir doktorun yazısını okumuştum gebelerini 3 kereden fazla ultrasona almıyormus sık sık ultrasona girmekle otizm arasında bir bağlantı olabilir şeklinde bir yazıydı. Benim de aklımda yer etmiş en fazla ayda 1 giriyorum sık sık gitmiyorum ama riskli olsaydım sık sık da girerdim tabiki