Yksl94 Selam kızlar 2 gün önce Ankara şehir hastanesinde doğum yaptım hastanedeyim hala ve sezeryanlıyım sorularınız varsa cevaplayabilirim 😌
1anne1gebe Yksl94 oncelikle gozun aydin canim saglikla buyut bebegini 🤲🏼 gecmis olsun. refakatci aliyolar mi? ozellikle eslerimizi mesela?
Yksl94 Asellinannesi0 doğum spinal anestezi şeklinde oldu şimdi biraz ağrım var ama olacak o kadar ☺️
Yksl94 Zuhalsareelif Yeliz hoca girecekti ama son anda başka biri girdi çağrı isimli bir doktor gayet ilgili ve samimiydi 😌
Yksl94 1anne1gebe teşekkür ederim canım refakatçi alıyorlar bayan istiyorlar ama kimse yoksa eşini de kabul ediyorlar
Yksl94 Selimelif korkmanı gerektirecek hiç bir şey yok çünkü anestezi iğnesinden sonra hiç bir acı hissetmiyorsun ☺️
1anne1gebe Yksl94 cok tesekkur ettim canim benim🥰 esimle gelmek mecburiyetindeyim oglum var kucuk anneme birakicam baci kuzen kardes gorumce kaynana da yok olsalar da kaldirmam esim dursun daha iyi😅 alirlar esimi insallah🤲🏼
12eylul Yksl94 Hayırlı olsun bebegini sağlikla büyüt canim dikişlerin alınmalı dikismi,birde açılmana baktilarmi
aselkiz Yksl94 Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüsün bebiş🌸 bende devlette doğum yapıcam da 2 gün mü kalınıyor hastanede, ilkini özelde olmuştum bi gün kalmıştım devlette 2 gün heralde bi de karnınızı bastırdılar mı merak ettiğim konular arasdında😬
Yksl94 aselkiz teşekkür ediyorum eğer sezeryan isen 48 saati doldurman gerekiyor cnm ve evet karnına bakıyorlar bastırıp
aselkiz Yksl94 Ayy en korktuğum şey ameliyat değilde karnına bastırma olayı çok acıdı mı canınız? Ben özelde yaptığımda hiç bastırmamışlardı keşke yine olmassa😒