OBiranne1 Kaçıncı haftadasınız? Kaç kilo ile hamile kaldınız? Kaç kilo aldınız? Hadi bakalım, kilomuz az mı çok mu bilelim 🤷🏻♀️ Hamilelik haftam- 5hafta Başlangıç kilom -73 Güncel kilom- 74,5
Mrvsmt2502 OBiranne1 39+5 haftalığız 53 kg ile hamile kaldım Şuan 68 im 🤦♀️ İlk 4 ay kilo almadım bulantı kusmam çoktu 2 kilo verdim 🥰
benimmdunyamm Elilar2225 neden veriyorsun bende veriyorum kilo aslında yiyorum ama öyle çok değil normal yiyorum ama kilo veriyorum doktor da gecen dedi yeter niye durmadan kilo veriyorsun dedi bana
serapinci OBiranne1 ilk aylar çok kusmustum kilo verdim sonra şekerim olmasın diye dikkat ettim biraz ondan az aldım galiba 😊 şimdi biraz saldım şekerde çıkmayınca daha fazla almam inşallah kilo zor oluyor çünkü bu ikinci gebeliğim 😊😊
Elilar2225 benimmdunyamm bilmem bebeğin kilosu da iyi aslında normal yani sadece ilk aylar hiç yiyemedim hala da iştahım pek yok esas çocuk iyi olsun da kilo versem de olur🥲
benimmdunyamm Elilar2225 ayenn bende öyle diyorum ama doktor bana bu kadar da verme dedi niye dedi anlamadım aslında kilolu hamileyim ama ilk vermeme iyi güzel deid şuan bu kadar vermemen gerekiyor dedi bebeğin kilosu mu iyi değil acaba anlamadım 14+4 de gittik 68 Gr demisgi
ozgetoozge OBiranne1 10+2deyim 74.5la hamile oldugumu ogrendim 76 kiloyum şuan simdiden heryerim ödem oldu ama hic hareket edemedim doktorum mumkun oldugunca dinlen dedi ve kusma vs. Yasamadım iştahım hep yerindeydi masallah😁 Ayı bitirdikten sonra biraz egzersizlere başlamayı dusunuyorum hem kilo kontrolü hemde normal dogumu kolaylastirmasi icin😇
Rmys10 Haftadayım 10 kilo almıştım şimdiye kadar bu aralar iştahsızım midem hep dolu gibi bebiş büyüdü yer kalmıyor artık 1 kilo vermişim yani toplamda 9 kilo aldım sanırım daha almam artık bu iştahsızlıkla
Ecceee OBiranne1 haftam 18, 4 kilo aldım.. bu haftalarda daha fazla kilo almayayım diye kendime beslenme programı oluşturdum..onunla devam ediyorum şu an..faydası oldu 👍🏻 koruyabildim kilomu.. aldığım kilonun 3.5 kilosu zaten ilk trimesterdaki mide kazıntılarımın ve bastırmak için yediğim karbonhidratların eseri 😅