Mrb kizlar martin 21 de hastaneye kontorele geldim doktor by tansiyonu ölctur dedi bnde ölcturdm yuksek cikti bidaha tahlil verdim bidaha yüksek cıktı yatış verdiler 22 mart tansiyonum iyice yüksek cıktı 23 mart 4 den snra tansiyonum fırladı gece 4de çocuğunun tekmeleri ve kalp atışı azaldi sabah 9 da acil amaliyataneye alındım 32 hatalık kizim oldu hemen erzuruma sevk ettiler suan kizim erzurumda ben erzincanda hastanede yatiyorm oysaki gebelik zehirlenmesi tansiyon varmis dun doktorum dedi ama herşeye tamamen kizim saglikli olsun sağ saglim kucagina almayi nasip etsn daha yüzünü bile gormedm gostermediler tansiyonum yuksek diye en kısa zamanda iglesip kızıma kavusmayi nasip etsn dogum hikayem bu kizlar💓🤱