Arkadaşlar ben bebeğimi sezaryanla doğum yaptım yarın çıkıcam inşallah hastaneden benim sorum sezaryan olduğum için galiba banyo yapmıyomuşum bi süre ama bende sütüm gelsin die banyo yapmak istyorum sizler nasıl yaptınız banyo dikişleri kapatıp bnyo yapsam problem olurmu acaba bigisi tecrubesi olaan yazabilirmi acaba