Mavisinannesi2 inanın acil servisler bunu yapmak zorunda dahi değil direk kadın doğum pole konsulte edilir normalde ama hastanede kadın doğumcu mu yoktu acaba? Kadın doğum hastalarına acilde sadece kan alınır ve lüks olarak nst bağlanır. Ultrasonla bakılmaz çünkü acil ultrason ile kadın doğum ultrason farklıdır. Dediğim gibi kadın doğum doktoru gelmesi lazımdı..
Ben 37.haftadayım o adet ağrısı gibi ağrılar bende de var normal diye biliyorum. Ayaklarına çorap sıkı giyin, karnını sıcak tut. Ben üstüm açık yatıyorum daha çok ağrıyor