Kızlar perşembe günü 8 saatlik almış oldgum suni sancıyla doğurmuş bulunmaktayım kolaydı diyemem ama üstesinden kesinlikle gelinebilcek zorluk boyutunda sancıları çekerken sadece bebeğin sağlıkla doğabilmesine odaklanıyorsunuz ve o mucizevi an geldiğinde sizd bebeğiniz yeniden doğuyorsunuz hele tentene temas ve o pudra kokusu yokmu dünyadaki bütün herşeye bedel gerçekten allah hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻