Kızlar bişe sorcam ben farketmemiştim ama eşim bikaç kez elini karnıma koyduğunda neden bukadar soğuk diyordu bende o zamandan beri baktım gerçektende soğuk biraz araştırdım yağ tabakası mı ne varmış birde karın gerildiği için oradaki damarlara kan akışı daha az oluyormuş mesela kalça soğukluğu gibi buarada 21+5 haftalık hamileyim sizlerdede oluyormu merak ettim ??